Veelgestelde vragen
Algemene info
Ja, wij werken in heel Nederland. De transportkosten voor Nederland zitten al bij de prijs inbegrepen, behalve de waddeneilanden. Wil je huren op de Waddeneilanden of in België of Duitsland? neem contact met ons op
Ja echt onbeperkt printen! U hoeft zich geen zorgen te maken om binnen een printlimiet te blijven.
1 stopcontact is genoeg voor de photobooth, indien er geen stopcontact aanwezig is in de buurt beschikken wij over een verlengsnoer van 10 meter lang.
Jazeker, bijvoorbeeld namen of afbeeldingen van het getrouwd echtpaar, beurs, bedrijf of instelling etc kunnen wij voor u ontwerpen op maat. Vraag naar de mogelijkheden.
Jazeker, als u een schets, bedrijfslogo/naam heeft kunnen wij deze toepassen op de fotostrip
Ja, zolang het maar niet regent of hard waait,anders in een partytent/overkapping is het wel mogelijk
Ja, wij zijn ook werkzaam in België. Wij rekenen hiervoor wel een buitenland toeslag. Deze toeslag wordt berekend op basis van het aantal kilometers in verband met de brandstof en eventuele overnachting van ons personeel.
Ja, wij zijn ook werkzaam in Duitsland. Wij rekenen hiervoor wel een buitenland toeslag. Deze toeslag wordt berekend op het aantal kilometers in verband met de brandstof en eventuele overnachting van ons personeel.
Jazeker! Wij komen graag naar de waddeneilanden. Hiervoor wordt wel een toeslag berekend voor de bootovertocht en de overnachting van ons personeel. Deze toeslag bedraagt €225,-.
Dit kun je bekijken op onze reserveringspagina. Selecteer de photobooth die je wilt huren en selecteer de datum. Ons systeem geeft direct aan of de photobooth nog beschikbaar is en welke photobooths er nog beschikbaar zijn.
Niet meer vrij? Neem dan even contact met ons op, wij kunnen je op de reservelijst plaatsen of andere mogelijkheden aanreiken.
Onze medewerkers leveren en installeren de photobooth op locatie en blijven bij de photobooth.
Onze photobooths zijn breed inzetbaar en naar ieder evenement aan te passen. Heb je specifieke wensen?
Neem contact met ons op voor meer informatie.
Vooraf hebben wij contact over het thema, het fotokader en al het andere wat je graag naar jouw smaak wilt. Verder zorg jij ervoor dat je op de locatie een oppervlakte hebt uitgekozen waar de photobooth komt te staan.
Wij komen op elk feestje! Alle opties zijn toepasbaar op elk thema, dus jij geeft je wensen en/of ontwerp aan ons door en wij zorgen ervoor dat alles op jouw thema wordt aangepast.
Bij Flitskoning streven we ernaar om onvergetelijke momenten op de mooiste manier vast te leggen. Onze passie voor kwaliteit uit zich in perfect werkende photobooths, aantrekkelijke vormgeving en uitstekende service op locatie. We investeren extra om jouw evenement tot een ongekend succes te maken. Onze prijs weerspiegelt de hogere kwaliteit die wij bieden ten opzichte van andere fotobooth aanbieders. Bovendien leveren wij complete pakketten zonder extra toeslagen, zodat iedereen kan genieten van onbeperkte fotostrip afdrukken.
Voor bruiloften en feesten met tot 130 gasten adviseren wij 3 uur photobooth. Hoewel dit wellicht kan leiden tot een lager aantal verhuururen, denken we graag eerlijk met je mee. Fotobooths zijn populair, en een te lange focus hierop kan de dansvloer leeg laten. Ons doel is een geslaagd feest, en daarom raden wij tot 130 gasten een optimale duur van 3 uur aan.
Onze getalenteerde ontwerper staat klaar om jullie fotostrip te personaliseren met logo en tekst. Het witte kader kan volledig worden vormgegeven naar jullie wensen. Stuur ons digitaal een uitnodiging van je feest, zodat we de fotostrip volledig in jullie stijl kunnen creëren.
Elke week ontvangen we sponsoraanvragen, en hoewel we niet elk evenement kunnen sponsoren, adviseren we een persoonlijke benadering. Maak het persoonlijk, en we zullen je aanvraag zeker bespreken tijdens onze weekmeeting.
Zeker! Onze photobooths zijn een geweldige aanvulling op festivals en grote evenementen. Voor complete inhuur vooraf zijn wij beschikbaar. Voor events met meer dan 500 mensen of langer dan 7 uur voorzien we een tweede medewerker bij de booth voor een vlekkeloze service. Organisaties kunnen ook een vrijwilliger bij de fotobooth plaatsen, mits deze toegewijd is aan het succes van onze opdracht.